dijous, 16 de febrer del 2017

CLASSE 3r B 

Hola Sàlix,Laia,Marc i altres Escoles participants en aquest projecte un passeig per la Lacetània. Nosaltres som els alumnes de l’ Escola Serra i Hunter de3rB i ens diem Colònia Vidal. Ens hem posat aquest nom perquè aquest any la nostra escola treballa fets i coses històriques . 

I ara ens agradaria explicar-vos una miqueta com som i qui som els 20 participants d’aquest grup:


  • Hola em dic Naïa, tinc 8 anys i m’agrada molt fer informàtica. 
  • Jo em dic Abril i també m’ agrada molt fer informàtica. 
  • Hola em dic Gabriel tinc 8 anys i m’agraden molt els trens. 
  • Jo sóc en Marc tinc 9 anys, visc a Manresa i m’agrada fer karate. 
  • Jo sóc el Belgir, tinc 8 anys visc a la Doleguer Miró i el que més m’agrada és el futbol. 
  • Jo sóc el Yassin, tinc 8 anys , visc al Cal Gravat i m’agrada jugar a futbol. 
  • Jo em dic Bouchra, tinc 8 anys, visc al carrer Nou de Santa Clara i m’agrada patinar amb patins.
  • Sóc la Maria tinc 8 anys, els ulls de color verd i m’agrada molt el futbol. 
  • Sóc la Camila tinc 8 anys, m’agrada pintar i a vegades tinc una mica de vergonya. 
  • Hola em dic Youssef Khadri, tinc 8 anys i m’agrada l’esport. 
  • Jo sóc l’Elias, sóc de Manresa i m’agraden els esports, sobretot el futbol. 
  • Hola jo sóc la Hafsa, m’agrada fer esport i també jugar a corda, tinc 8 anys. 
  • Hola em dic Unax, m’agrada molt el futbol i tinc 8 anys, la meva classe és molt juganera i m’agraden molt els gats. 
  • Hola em dic Khalid i m’agrada el futbol , el basquet i el surf. 
  • Jo sóc la Gema Moreno Bautista, sóc molt carinyosa tinc 9 anys i tinc 4 germans. 
  • Jo em dic Juan tinc 8 anys, tinc una germana què es diu Sole i m’agrada molt anar amb bicicleta. Hola sóc Imad , tinc 8 anys i m’agrada jugar al futbol, i visc a Manresa i el barri es diu SANT MAURICI. 
  • Hola sóc l´ Oscar, tinc 9 anys i m’agrada l’esport sobretot el futbol. Visc a un barri anomenat els Comtals. 
  • Hola sóc el Mohamed i tinc 8 anys, m’agrada el futbol i visc a Manresa.
  • Hola sóc el Youssef Omatou tinc 8 anys i m’agrada molt fer esport.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada